Írta: BourBon 2011.07.26. 20:55

Szponzorkeresés hálójában

Szóval azt tudtam, hogy nem egyszerű. Azt is tudtam, hogy 100 megkeresésből max. 5 válasz fog érkezni, és abból is három, teljesen elutasító. Az is nyilvánvaló, hogy első olvasatra - szeretném kiemelten hangsúlyozni, hogy csak első! olvasatra -  ez egy "réteg" projekt és nem kapkodnak utána a marketingesek. De nem értem én ezt a világot.

Az van, hogy nincs semmi. Mármint van, de nem úgy ahogy kellene lennie. :) Mielőtt azt gondolná bárki, hogy megbolondultam - ami részben már több évvel ezelőtt megtörtént - elmagyarázom, hogy miért is nincs semmi. Egyrészt nem jön vissza 5 válasz. Visszajön kettő és az első körben pozitív. (Ugye most örülünk Vincent?! :) ) Erre persze én repesve válaszolok és elárasztom szegény szponzorjelöltet mindenféle, általam fontosnak vélt, de még nem nyilvános információval. Ezek mindegyike olyan tartalommal bír, ami az adott cégnek fontos, de mindenki másnak majdhogynem lényegtelen. És itt jön az, amire én nem számítottam. A csönd. A nagy, néma, teljesen átható és mindenféle zavaró pisszenéstől mentes, süketszobákat, irigységükben sírásra ösztökélő totális silentium.

Mit is jelent ez? Konkrétan azt, hogy a támogató jelölt nem jelentkezik többet. Soha! És innentől nem válaszol semmilyen levélre, se telefonra, se a szponzorok védőszentjéhez, Szent Barterinushoz intézett imáinkra! Kész. Vége. Először azt gondoltam, hogy valamit én rontok el, túl ijesztő és túl sok információval halmozom el a jövendőbeli támogatónk becses képviselőjét. Aztán egy kedves ismerősöm felvilágosított, hogy ez egy bevett, már-már művészi tökélyre fejlesztett módszer arra, hogy felmérjék a szponzorált türelmét, idegeit és nem utolsó sorban az elszántságát. Aki átmegy a próbán és nem száll le az ügyről viszonylag hamar, az helyet cserélhet a kígyóbűvölővel - lásd Ki Mit Tud?! 60-as évek - és várhatja a következő megmérettetést.

A legfurcsább az, hogy értem a módszer lényegét! Ez biztos sokakat meglep, hogy "Jééé! Megértett valamit!", de tényleg jó a módszer, mert amire kitalálták arra tökéletesen alkalmas. Fent tartja az érdeklődést és ösztönzi a delikvenst arra, hogy minél több információt szerezzen meg az adott cégről, szervezetről. Döntse el maga, hogy a kinézett támogató profiljába ténylegesen beleillik-e egy ilyen vállalkozás támogatása és csak akkor próbálkozzon újra, ha erről minden kétséget kizáróan meggyőződött. Zseniális! De velem rossz lóra tettek, mert nem hagyom magam és igen, én vissza fogok menni az ablakon is!

A bejegyzés trackback címe:

https://guku.blog.hu/api/trackback/id/tr843102307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása