Írta: angel8_anita 2011.06.27. 16:24

A Kutyulók

Kiara

Vuff!

A nevem Kiara, három és fél éves boxer lányka vagyok. A színem sárga, de van egy kis fehér mellényem és egy csinos, fekete maszk a pofimon. A füleim lógnak, a farkam kurta.
Nagyon szeretek játszani, rohangálni, finom falatokat enni, és a gazdáim hátán / hasán / lábán / mellett / között aludni. (Ebből sejteni lehet, hogy nagyon-nagyon szeretem a gazdáimat és a kényelmes alvást.)

Kiara, a guruló kutyuló

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sok barátom van, a kutyákon kívül remekül megértem magam a többé-kevésbé szőrös és tollas házi kedvencekkel is – egy kivétellel: a cicákat nem kultiválom. (Vagy csak akkor, ha csokoládésak…)

Azért kísérem el a gazdákat a túrára, hogy éberen / féléberen / félálomban vigyázzak rájuk, nehogy útközben megismerkedjenek mindenféle idegen macskákkal, akiket aztán esetleg hazahozzanak.

 

Luca

Luca vagyok, két és fél éves keverék kutya, aki egy kis szeretetért és simogatásért sok mindenre képes, de azért nem hagynám el soha a gazdámat… kivéve, ha valami fontos elintézni valóm támad a távolban, esetleg egy szaladó macska, vagy valami nekem (természetesen, kinek másnak?!) odakészített finom falat vonja el a figyelmem.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Szeretek nagy társaságban lenni, főleg ha jót lehet birkózni valakivel. Budapest majdnem minden parkját bejártam már és mindenhol akadt egy-két igazán jó barátom. De leginkább akkor vagyok elememben, ha olyan helyen járok, ahol, még nem voltam, ha sok-sok új illatot szívhatok magamba, ha felderíthetem a terep minden négyzetcentiméterét. Hát, most aztán sok, még ismeretlen illat vár rám.
 Úgy érzem, Kiarával remek csapatot fogunk alkotni, és jó sok borsot fogunk törni a gazdáink orra alá, de együtt biztosan megvédjük majd őket minden veszélyes, vagy annak tűnő egyéntől, és persze főleg a macskáktól. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://guku.blog.hu/api/trackback/id/tr763019155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása